8-10.6.2020 год.
1-4.6.2020 год.
26-29.5.2020 год.
План за работа за 8.6.2020 – 10.6.2020
Содржини и активности за
работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
|
8.6.2020,9.6.2020 и
10.6.2020
Консолидирана недела-Собирање со премин
|
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
8.6.2020,9.6.2020 и
10.6.2020
Почнува да собира
едноцифрен со едноцифрен број и двоцифрен со едноцифрен број до 20.
|
|
|
8.6.2020,9.6.2020 и 10.6.2020
Консолидирана
недела-Собирање со премин
На денешниот час по математика вежбаме собирање со премин.
Дечињата со помош на табела стотка,шпатула ,коцки ,капачиња и слично
одбираат најлесен начин како да собираат броеви со премин
до 20.
8+3= 9+2=
4+8= 6+7=
5+6= 4+9=
9+ 1
= 6+ 5=
8+ 3 = 3+ 7=
2+ 5 = 6+ 8=
Ви посакуваме убав
летен распуст.
|
|
Видео или аудио запис
|
|
|
Презентации
|
|
|
Линкови за активности
|
|
|
Наставен лист
|
|
|
Формативно вреднување
|
|
|
Меил од наставникот
|
|
|
Iб одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
Iв одд:tanja_nina@yahoo.com
|
1-4.6.2020 год.
План за работа за 1.6.2020 – 5.6.2020
Содржини и активности за
работа за прво одделение
|
||||||||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
|
1.6.2020
Консолидарна недела-Удвојува кој било едноцифрен
број-парови
|
||||||
2.6.2020
Консолидарна
недела-Претходник и следбеник на броевите до 100
|
||||||||
3.6.2020
Консолидирана недела-Повторување
–Броеви до 20 и повеќе ,собирање и одземање
|
||||||||
4.6.2020
Консолидарна
недела-Повторување –Броеви до 20 и повеќе,собирање и одземање
|
||||||||
5.6.2020
Неработен ден – Духовден
|
||||||||
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
|
|||||||
Вовед во активноста
|
1.6.2020
Удвојува кој било едноцифрен број
–парови
Поразговарајте со учениците кои се едноцифрени броеви. Броевите 1,2,3,4,5,6,7,8
и 9 се едноцифрени броеви.Еден број се
удвојува доколку го собереме сам со себе.Пример: 3+3=6. Бројот 3 удвоен е 6.
Секој ученик пред себе ја има табелата 100.Учениците нека ги удвојат сите броеви од 1 до 9. Резултатите нека ги запишат во своите тетратки.
|
|||||||
2.6.2020
Претходник и следбеник на броевите до 100
На денешниот час ќе повторуваме за
претходник и следбеник на броевите до 100. Играјте игра со табелата стотка.Вие покажете им еден број а тие нека ви
го кажат неговиот претходник и следбеник.Направте го тоа со 10 различни
броеви.
|
||||||||
3.6.2020
Броеви до 20 и повеќе,собирање и
одземање
Со помош на табела стотка или
бројна оска до 20,учениците добиваат задача да повторат односно вежбаат
собирање и одземање на броеви до 20
7 + 2 = 4 + 3 = 5+6= 11+4= 16+3=
9 + 5 =
8 + 7 = 10+5= 5+15= 8+8=
10 – 7 = 9 – 4 = 20-6= 15-7= 9-9=
12 – 5 = 14 – 8 = 13-5= 8-4= 19-8=
|
||||||||
4.6.2020
Броеви до 20 и повеќе,собирање и
одземање
Следува час за вежбање - собирање и
одземање на броеви до 20 и повеќе.
Следува самостојна
работа во наставен лист согласно барањата во него.
|
||||||||
5.6.2020
Неработен ден –Духовден
|
||||||||
Видео или аудио запис
|
||||||||
Презентации
|
||||||||
Линкови за активности
|
||||||||
Наставен лист
|
4.6.2020
Наставен лист- Собирање и одземање на броеви до 20 и повеќе
|
|||||||
Формативно вреднување
|
||||||||
Меил од наставникот
|
|
|||||||
Iб одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||||||||
Iв одд:tanja_nina@yahoo.com
|
26-29.5.2020 год.
План за работа за 25.5.2020 - 29.5.2020
Содржини и активности за
работа за прво одделение
|
|||||||
Наставен предмет: Математика
|
Наставна содржина
|
25.5.2020
Неработен
ден:"Св.
Кирил и Методиј" Ден на сесловенските просветители
|
|||||
26.5.2020
Пиктограм-вежби
|
|||||||
27.5.2020
Консолидирана
недела-Собира повеќе од два броја
|
|||||||
28.5.2020
Консолидирана
недела-Собира повеќе од два броја
|
|||||||
29.5.2020
Консолидирана
недела-Разложување на двоцифрените броеви на десетки и единици
|
|||||||
Според целите на програмата за прво одделение
ученикот/
учениците
|
|
||||||
Вовед во активноста
|
25.5.2020
Неработен ден:"Св. Кирил и Методиј" Ден
на сесловенските просветители
|
||||||
26.5.2020
Пиктограм-вежби
На денешниот час вежбаме
за пиктограм, групирање на податоци.Ги внесуваме податоците во табела со знак или со боење
согласно даден цртеж .
Следува самостојна
работа наставен лист, во кој треба да се избројат елементите дадени на
сликата и да се потполнат табелите
|
|||||||
27.5.2020
Собира повеќе од два броја
Овој час ќе се потсетиме на собирање на повеќе
од два броја.
Учениците избираат најлесен начин со кој ќе го извршат собирањето на два или повеќе броја.
Учениците со помош на табела стотка, капачиња,
стапчиња или коцки нека вежбаат задачи со собирање на повеќе од два броја
како на пр:
5+2+3=
7+4+3=
6+3+4=
Следува самостојна работа во
наставен лист согласно барањата во него.
|
|||||||
28.5.2020
Собира повеќе од два
броја
Следува час за вежбање - собирање
на повеќе од два броја.
Следува самостојна
работа во наставен лист согласно барањата во него.
|
|||||||
29.5.2020
Разложување на двоцифрените броеви
на десетки и единици
Се потсетуваме како двоцифрените броеви може да се разложат, со користење на снопови на стапчиња и групирање на истите во десетки и стапчиња што ќе останат.
Повторуваме-бројот шеесет и седум е составен од шест десетки и 7 единици( го претставуваат со цртеж) а потоа се потсетуваме од колку десетки и
единици се составени пр:броевите пр.48,32, 51.... а учениците погодуваат на колку десетки и единици можеме да го разложиме бројот.
Следува самостојна работа во
наставен лист согласно барањата во него.
|
|||||||
Видео или аудио запис
|
|||||||
Презентации
|
|||||||
Линкови за активности
|
|||||||
Наставен лист
|
26.5.2020 Наставен
лист за Пиктограм
27.5.2020
Наставен лист –Собира повеќе од два броја
28.5.2020
Наставен лист –Собира повеќе од два броја
29.5.2020
Наставен лист- Разложување на двоцифрени броеви на десетки и единици
|
||||||
Формативно вреднување
|
|||||||
Меил од наставникот
|
|
||||||
Iб одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
|||||||
Iв одд:tanja_nina@yahoo.com
|
No comments:
Post a Comment