8-10.6.2020 год.
План за работа за 8.6.2020 -10.6.2020
Актив на прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
8.6.2020г
Високи
растенија
|
10.6.2020 г
Растенијата се живи суштества
|
||
Според целите на програмата за прво одделение
Ученикот / учениците
|
8.6.2020г.
Истражува како семињата прераснуваат во растенија што
цветаат
10.6.2020 г
Осознава дека растенијата имаат потреба од светлина и вода за да растат.
|
|
Вовед во активноста
|
8.6.2020г.
Разговарајте со
децата за природата,растенијата, потребните услови за живот на растенијата ,
што би се случило ако растениоето ги нема сите потребни услови за живот.
Нека се потсетат на
засадувањето на зрното сончпглед,колку
дена им беше потребно на зрната да израстат над почвата, кои делови ги
воочија кај растението сончеглед. Какво му е стеблото, какви листовите. Му
израснаа ли листови и дали пушти коренче. Дали му туравте водичка и на колку
дена. Нека се потрудат да претпостават колку високо би израснало ова
растение.
|
|
10.6.2020 г
Дојдовме го крајот на оваа учебна
година.Проследете ја следнава презентација преку кој ќе повториме што
научивме за Растенијата како живи суштества.
Ви посакуваме убаво и топло лето и залужен одмор.
|
||
Видео или аудио запис
|
|
|
Презентации
|
|
|
Линкови за активности
|
|
|
Наставен лист
|
|
|
Формативно вреднување
|
|
|
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд vesnatrpevska@yahoo.com
biljananaumovska2012@gmail.com
|
||
https://docs.google.com/presentation/d/13CU3H9p04FudZgUkW49Q1gX175-dLb3c2rc_1Hnqs5c/edit#slide=id.p1
1-4.6.2020 год.
План за работа за 1.6.2020 -5.6.2020
Актив на прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
1.6.2020г
Колку вода им е потребна на растенијата?
|
3.6.2020 г
Истражува
како семињата прераснуваат во
растенија што
цветаат
|
||
Цели по предмети
|
1.6.2020г.
Осознава дека растенијата имаат потреба од светлина и вода за да растат.
3.6.2020 г
Истражува како семињата
прераснуваат во растенија што цветаат
|
|
Вовед во активноста
|
1.6.2020г.
Покажете им на
децата две саксии со цвеќе-едната саксија е со исушено цвеќе, а другата е со израснато цвеќе. Водете разговор:
Зошто цвеќето е исушено?
Зошто земјата му е исушена?
Колку често треба да му ставаме вода на цвеќето?
Кој ги наводнува цвеќињата во ливада?
Учениците во тетратката
го делат листот на два дела. Од едната страна
цртаат
дехидрирано (овенато) цвеќе, а од другата страна убаво одгледувано цвеќе.
|
|
3.6.2020 г Се води дискусија со
учениците и од нив се бара да раскажат за патот на лебот со ваша помош.
На учениците им се покажува семе
од грав и од нив се бара да објаснат што се им е потребно да се засадат
семињата.
Се дискутира колку вода треба да
се додава и предвидете колку долго ќе биде потребно додека не се покажат
првите знаци на раст.
На
некои семиња не им треба почва или компост за да почнат да растат.
Нека
нацртаат во тетратките каков бил патот на гравот-од моментот на засадување до
изникнување и цветање.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
1.6.2020
|
|
3.6.2020
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд vesnatrpevska@yahoo.com
biljananaumovska2012@gmail.com
|
||
26-29.5.2020 год.
План за работа за 26.5.2020 -29.5.2020
Актив на прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
27.5.2020-
Засадување на грав
|
Цели по предмети
|
27.5.2020г.
Истражува како семињата прераснуваат во растенија што цветаат. Осознава дека растенијата имаат потреба од светлина и вода за да растат
|
|
Вовед во активноста
|
27.5.2020г.
На почеток
на часот следиме презентација на
Youtube
на следниов линк https://www.youtube.com/watch?v=fb2mUrcbDqo како да засадиме
грав (повторување).
По
гледање на презентацијата учениците заедно со своите родители пристапуваат
кон работа во работната тетратка по природни науки. Трба да сработат од 31 до 34 стран. Сработеното да
го фотографирате и испратите. Не заборавајте да нацртате во тетратката
(фазите на ртење на гравот).
|
|
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
27.5.2020
|
|
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд vesnatrpevska@yahoo.com
biljananaumovska2012@gmail.com
|
||
18-22.5.2020 год.
План за работа за 18.5.2020 -22.5.2020
Актив на прво одделение
|
|||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
18.5.2020-
Одгледување
сончоглед
|
|
20.5.2020
Одгледување
грав, овошје или билки
(лековити, зачински
и сл.)
|
|||
Цели по предмети
|
18.5.2020г.
Истражува како семињата растат во растенија што цветаат. Да знаат дека на растенијата им треба светлина и вода за да пораснат.
|
||
20.5.2020г
Осознава
дека растенијата имаат потреба од светлина и вода за да растат.
|
|||
Вовед во активноста
|
18.5.2020г. Заради потсетување на почеток на часот следиме презентација „Од семе до плод“ за да повториме како се засадуваа семиња. Потоа следи
презентација на која е даден редоследот на
развивање на сончогледот и истото се анализира. Секоја ученик има задача да посади неколку зрнца сончоглед во почва. Треба
да се следат следниве напаствија за работа:
- сончогледот не треба да се посади длабоко;
- треба да се полее со вода и да се стави на сочево место.
Треба да им објасните на учениците
дека на семињата им е потребна вода и топлина за да растат. Кога ќе излезат
првите ливчиња од семето, тогаш тоа станува растение. Растенијата мора да
имаат вода и светлина за да растат. Без светлина и вода новото растение ќе
умре. Цветовите се развиваат подоцна. Растението најпрвин мора да пушти
повеќе листови. Неговото стебло ќе биде поголемо. Учениците ќе треба да ги набљудуваат промените кои настануваат со сончогледот и истите да ги забележуваат (цртаат) во тератката.
(истражувањето, набљудуваљето и цртањето трае 1 недела).
Исто така треба да го обојат
сончогледот што е даден како боенка.
|
||
20.5.2020 г На почеток
проследете ја презентацијата ,,Приказна за малата семка грав,,
По гледање на презентацијата на последниот слајд имате
линк на кој преку видео е пркажано растењето на зрното грав.Разговарајте за тоа што му е потребно на едно растение за да порасне.
Следува
работа во работен лист за животниот циклус на гравот.
|
|||
Видео или аудио запис
|
|||
Презентации
|
|||
Линкови за активности
|
|||
Наставен лист
|
|||
Формативно вреднување
|
|||
Меил од наставникот
|
|
||
I б одд vesnatrpevska@yahoo.com
biljananaumovska2012@gmail.com
|
|||
https://docs.google.com/presentation/d/1ZKlaQs8Ai6kr8cjx70CoeGHzfGrhlZAoO40SWfE0FnQ/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1dgBVEAQw_9_OHIrtzXxyubWtpsvXeHjZRcBwFwqcnHY/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1D_ahVdY3xhqpD8zIxMZ4BsBeJ2GcfyKdppmMIwo5W-4/edit#slide=id.p1
11-15.5.2020 год.
https://docs.google.com/presentation/d/1W-RfS8E8chabomMTWNWovhfcJ-MDTjJyvL2edAta7U4/edit#slide=id.p1
4-8.5.2020 год.
4-8.5.2020 год.
План за работа за 4.5.2020 – 8.5.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
4.5.2020 год.
Експеримент со лист
|
6.5.2020 год.
Зошто служат стеблата
|
||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
4.5.2020
Именува главни делови на едно растение, гледајќи во вистински растенија и
модели.
|
|
6.5.2020 -
Именува главни делови на едно
растение, гледајќи во вистински растенија и модели.
|
||
Вовед во активноста
|
4.5.2020
Излезете на кратка прошетка околу вашиот
дом, притоа барајте листови.Собирајте ги листовите обрнувајќи внимание на формата, големината, бојата, сличностите и различностите. Доколку не
можете да излезете искористете ги растенијата на вашата тераса.
Децата нека го разгледуваат секој лист што го пронашле, заедно набљудувајте
го листот одблиску и разговарајте
за истиот (боја на листот, големина, испакнати делови од надворешната страна на листот, )
Можете да ги ставите листовите превртени со жилите нагоре, во послужавник со вода. По неколку минути на светлина набљудувајте
што се случува ( доколку имате можете
да користите и лупа) и заеднички извлекувајте заклучок.
Самостојно нека прават печати од листови со негово поставување на лист хартија или
во тетратката и со гребење на листот со молив или боица.
|
|
6.5.2020
Разговарајте
со учениците за растенијата
и нивните делови.
Кажете им
дека терба да го најдете одговорот на прашањето ,,Зошто служи стеблото?
Поставете зелено цвеќе во тегла без вода. Оставете
го неколку часа. Потоа додавајте му вода и набљудувајте го. Од учениците се бара да се забележат разлики во растението
кога не му ставивме вода и потоа кога додадовме вода.
Дококу
во домот имате целер
или било кое растение што го имате во вашиот дом. Пресечете го стеблото и набљудувајте го.
Децата треба да извлечат
заклучок дека:
Стеблото го држи растението
исправено.Стеблото има задача да ја спроведува водата до листовите.
Во прилог има Работен лист кој ќе ви помогне да повторите што научивте
и во тетратките да нацртате растенија
со различни стебла.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
27-30.4.2020 год.
https://docs.google.com/presentation/d/1Z7ugVAkCEaldYLcPsoT6zerUJ31bMmP7wXkMaXq5EdM/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1sw79HdLqteeE3ZmkktxGGH5teCfQXjTCnli3ts3cvrw/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1P7pfgXaES9Uod_F8mABdLPmvqNAau15BJrxxxF29fLA/edit#slide=id.p1
21-24.4.2020 год.
https://docs.google.com/presentation/d/1l_mViSJ-kvg9TDcs4jxKdmCaXN1NWBbMQ2jPv_raihQ/edit#slide=id.p1
13-16.4.2020 год.
План за работа за 27.4.2020 - 1.5.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
|||||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
27.4.2020 год.
Растенијата се живи суштества
|
|||
29.4.2020 год.
Делови на
растенија
|
|||||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
27.4.2020 - Именува главни делови на едно растение, гледајќи во вистински растенија и
модели.
|
||||
29.4.2020 -
Именува главни делови на едно растение, гледајќи во
вистински растенија и модели.
|
|||||
Вовед во активноста
|
27.4.2020
Продолжуваме да истражуваме за растенијата.Проследете ја презентацијата
,,Растенијата се живи суштества,, .Низ прашања поттикнете ги учениците да
дојдат до сопствени заклучоци.
По завршувањето на презентацијата ,им ги
покажувате двете слики со две растенија од кои едното било изложено на сончева светлина и топлина
и било полевано ,
и друга слика со растение кое било во подрум без почва , воздух ,вода
и сонце.
Поставете прашања .Што забележувате кај цвеќињата ? По што се
разликуваат? Што мислите зошто се
разликуваат? итн.
Заклучок:
За да
израсне здраво растение потребни му се:
Вода,топлина,светлина.
Растенијата
треба да се негуваат,а
не да се кинат и уништуваат.
|
||||
29.4.2020
Ги повторуваме деловите на растението научени од минатиот час.Гледаме
презентација за Деловите на растенија и за што служи секој од нив.Изиграјте
ја заедно Асоцијацијата поврзана
со денешниот час (со лев клик
кликнете на полето и потоа стиснете Delete стигнете до крајното решение).
На крајот следува интересна активност која додека ја правите ќе ви биде
многу интересна.
Учениците треба да направат колаж преку кој ќе прикажат растение. Притоа со коноп/конец го
прават коренот, со сламки за пиење- стеблото, со хартија во боја – листовите,
а цветовите со користење на дното од пластични мали шишиња.
Секој посебен дел треба да го означат (корените, листовите, стеблото и цветот/ите).
|
|||||
Видео или аудио запис
|
|||||
Презентации
|
|||||
Линкови за активности
|
|||||
Наставен лист
|
|||||
Формативно вреднување
|
|||||
Меил од наставникот
|
|
||||
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
|||||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
https://docs.google.com/presentation/d/1Z7ugVAkCEaldYLcPsoT6zerUJ31bMmP7wXkMaXq5EdM/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1sw79HdLqteeE3ZmkktxGGH5teCfQXjTCnli3ts3cvrw/edit#slide=id.p1
https://docs.google.com/presentation/d/1P7pfgXaES9Uod_F8mABdLPmvqNAau15BJrxxxF29fLA/edit#slide=id.p1
21-24.4.2020 год.
План за работа за 20.4.2020 - 24.4.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
20.4.2020 год.
Неработен ден-Втор ден Велигден
|
22.4.2020 год.
Именување на деловите на
растенијата
|
||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
20.4.2020 -
|
|
22.4.2020 - Именува главни
делови на едно растение, гледајќи во вистински растенија и модели.
|
||
Вовед во активноста
|
20.4.2020
Неработен ден
|
|
22.4.2020
Проследете ја заедно со дечињата презентацијата “Кавга во ботаничката градина” дадена на
линкот подолу. Потоа поразговарајте заедно за тоа дека растенијата се живи
суштества , и доколку имате можност наоколу во вашиот двор или тераса побарајте
и разгледувајте растенија. Објаснете им дека на растенијата им е потребно почва, вода, светлина за да
живеат.
Потоа поразговарајте за деловите од кои е составено секое растение-
корен,стебло,лист и цвет.
Следува самостојна
работа во наставен лист каде треба да ги обојат исечат деловите на растението, а потоа да
ги залепат како на дадената слика.
|
||
Видео или аудио запис
|
Презентација на power point
|
|
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
20.4.2020
|
|
22.4.2020
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
https://docs.google.com/presentation/d/1l_mViSJ-kvg9TDcs4jxKdmCaXN1NWBbMQ2jPv_raihQ/edit#slide=id.p1
13-16.4.2020 год.
План за работа за 13.4.2020 - 17.4.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
13.4.2020
год.
Звукот и далечината
|
15.4.2020 год.
Согледување што може со
звукот да се прави
|
||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
13.4.2020 - Препознава дека со оддалечување
на звукот од изворот, тој станува послаб и понејасен
|
|
|
||
Вовед во активноста
|
13.4.2020
Разговарајте со децата за
секојдневните звуци кои ги слушаат на пр. возила за брза помош (амбуланта,
пожарна...), сообраќај итн.
Земете музички инструмент или нешто слично кое создава
звук за да го искористите како звучен сигнал. Кажете им на децата да се оддалечуваат од изворот на
звукот и кога повеќе нема да можат да го слушнат звукот, да запрат и да си
седнат. Нека останат да седат, а потоа погледнете ги нивните релативни
положби на оддалеченост. Заклучокот извлечете го заедно: Што се забележува
кога си пооддалечен од изворот на звук?
Заклучок:Звукот
патува. Колку подалеку си од изворот на звук, толку е потивко. Кога си
доволно далеку од изворот, звукот не можеш да го слушнеш.
Следува самостојна работа во Наставен лист Звукот и далечината каде вие
ќе треба да им ги прочитате барањата на децата а потоа во истиот запишете ги
нивните одговори.
|
|
15.4.2020
Слушајте заедно со децата музика преку звучници. Легнете го звучникот на рамна површина и ставете некоја хартија над звучникот од каде се емитува звукот. Посипете сол врз хартијата. Вртете го копчето за регулирање на јачината на звукот на погласно и на потивко и набљудувајте што се случува. Потоа повторувајте ја истата постапка со користење на шеќер наместо сол., и заедно со
дечињата воочувајте каков ќе биде звукот.
Демонстрирајте звук со користење на виљушка. Децата
сами нека произведуваат звук со тропкање на вилушката на масата, потоа ставете ја вилушката на површината на сад со вода –и набљудувајте го ефектот. Разговарајте заедно преку прашањата: Како патува звукот? Дали патува брзо или бавно?
Потоа потикнувајте ги децата да извлечат заклучок
за звукот.
Заклучок:
Звукот ние не можеме да го видиме , но можеме да забележиме и видиме какви ефекти настануваат од звукот.
Следува наставен лист Предлог Игра со звуци каде имаме картички со
прашања и одговори на истите.Вие поставувајте ги прашањата а дечињата нека ги
кажат своите одговори.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
6-10.4.2020 год.
План за работа за 6.4.2020 - 10.4.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
6.4.2020 год.
Звуци кои се слушаат
|
||
8.4.2020 год.
Правење телефон од жица и
конзерва
|
||||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
6.4.2020 - Согледува дека ние слушаме кога звукот влегува во
нашето уво
|
|||
8.4.2020 - Согледува дека ние слушаме кога звукот
влегува во нашето уво
|
||||
Вовед во активноста
|
6.4.2020
Играјте ја
заедно играта “Расипан телефон”.Во играта може да биде вклучено и целото
семејство, па еден нека биде предводник на играта, му шепоти на соиграчот до
него една кратка реченица, мисла или збор
кој кружи со шепотење до сите кои играат , се додека не се врати назад
до предводникот на играта ( тој што го
кажал првиот збор). Пораката пред и по шепотењето споредете ја една со друга, и увидете дали е иста или се
променила и доколку се променила зошто
таа се променила за време на нејзиното кружно пренесување. Играјте ја играта
неколку пати, при што вклучете го и детето да биде предводник на играта, за самото да увиди зошто мислата му се
променила во текот на кружењето се додека не стигне повторно до него.
Можете да ја
играте и следнава игра: Кажете му на детето да ги покрие ушињата со двете
рачиња, а вие кажете му некој збор, а детенцето нека се обиде да погоди што сте кажале. Можете
и да ги промените улогите при што детето ќе кажува зборови, а вие погодувајте
што ви кажало.
|
|||
8.4.2020
Проследете го со дечињата линкот подолу за правење телефон од жица.
Треба да изработиме телефон од
жица.
Земете празни конзерви од храна или пијалок, чашки од пластика и сл. и со
некој остар предмет направете дупка на дното од конзервата и вметнете парче
жица.
Провлечете ја жицата низ двете дна и врзете ја во јазол.Потоа
вие ставете ја едната конзерва на вашето уво, а другата конзерва дајте ја на
вашето дете и зборувајте во нив.
Заедно со детето разговарајте за тоа што воочило, како се слуша звукот
кога зборуваме преку направениот телефон од жица.
|
||||
Видео или аудио запис
|
||||
Презентации
|
||||
Линкови за активности
|
6.4.2020
|
|||
8.4.2020
https://www.pinterest.com/pin/152629874854066007/
|
||||
Наставен лист
|
||||
Формативно вреднување
|
||||
Меил од наставникот
|
|
|||
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
План за работа за 30.3.2020
- 3.4.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
30.3.2020 год.
Спроведување на истражувањето за звук
|
1.4.2020 год.
Како слушаме?
|
||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
30.3.2020
Ø Препознава дека со оддалечување на звукот од изворот станува послаб и понејасен
|
|
1.4.2020
Ø Согледува дека ние слушаме кога звукот
влегува во нашето уво
|
||
Вовед во активноста
|
30.3.2020
Разговарајте
со дечињата за тоа зошто звуците кои ни се подалеку се послаби и понејасни, а тие кои ни се
поблиску се посилни и појасни. Што се случува ако се оддалечиме од радиото ,
а што ако бидеме многу блиску до него? Прашувајте ги какви се звуците што ги
слушаат во првиот, а какови се звуците што ги слушаат во вториот случај?
Сликите со
звуци од наставниот лист можете да ги
обоите и да ги залепите во вашите тетратки.
|
|
1.4.2020
Разговорајте
со дечињата што се случува со нашите тела кога слушаме гласна музика, за занимањата каде луѓето мора да работат во бучна околина, на пр. градилишта, аеродроми, музичката индустрија итн.
Нека истражуваат со разни
материјали ( шапкa,
памук, тоалетна хартија , покривање на ушите ) , со цел да откријат која
заштита е најдобра за нашето сетило за слух.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
23.3.2020
|
|
25.3.2020
|
||
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд: vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
I в одд : tanja_nina@yahoo.com
|
Наставен лист
План за работа за 23.3.2020 -27.3.2020
Содржини
и активности за работа за прво одделение
|
||
Наставен предмет: Природни науки
|
Наставна содржина
|
23.3.2020 год.
Дали може различни звучни извори да се слушнат на различни растојанија
|
25.3.2020 год.
Планирање на истражувањето
за звук
|
||
Според целите на програмата за прво одделение ученикот/
Учениците
|
23.3.2020 - Препознава дека со оддалечување на звукот од изворот, тој станува послаб и понејасен
|
|
25.3.2020 - Препознава дека со оддалечување на звукот од изворот, тој станува послаб и понејасен
|
||
Вовед во активноста
|
23.3.2020 Слушајте музика преку звучниците на музичкиот систем.Разговарајте за
тоа зошто звуците кои ни се подалеку се послаби и понејасни,а тие кои ни се
поблиску се посилни и појасни.
|
|
25.3.2020 Повторете со дечињата за извори на звук и определување како звуците ги слушаме кога се поблиску односно подалеку од нас.
Проследете ги компјутерските линкови подолу.
Можете заедно да изработите музички инструменти со помош на шишиња,лименки , цефчиња, ориз,леќа, ситни каменчиња и сл.Шишињата
наполнете ги со зрна леќа,ориз,грав,каменчиња и сл.
|
||
Видео или аудио запис
|
||
Презентации
|
||
Линкови за активности
|
25.3.2020
|
|
Наставен лист
|
||
Формативно вреднување
|
||
Меил од наставникот
|
|
|
I б одд vesnabiljanaib@yahoo.com
|
||
I в одд tanja_nina@yahoo.com
|
16.3.2020 год. ПОНЕДЕЛНИК
Создавање музички звуци
- Да умее да идентификува повеќе извори на звук
- Да знае да одговори на прашањата со собирање докази преку набљудување
Со дечињата играјте игра Познај го звукот“-се слушаат разни звуци (течење на чешма, дожд, грмотевица, воз, автомобил, чекан, чукање на часовник, гитара, клавир и др.) По играњето на играта се донесува заклучок дека околу нас се слушаат различни звуци.
Се следи краткиот филм на линкот:
Дечињата се запознаваат со звуците на некои детските инструменти, и поттикнете ги со ваша помош да направат музички инструменти.Заедно проследете ги линковите подолу кои ќе ви помогнат заедно да изработите музички инструмент.
1.3.2020 год. СРЕДА
Создавање музички звуци 2 час
- Да умее да идентификува повеќе извори на звук
- Да знае да одговори на прашањата со собирање докази преку набљудување
Заедно со учениците слушајте музиката и индивидуалните инструменти кои свират. Заедно имитирајте како свират одредени музички инструменти. Играјте заедно и може да ја потпевнувате мелодијата на музиката која ја слушате. Разговарајте со дечињата за тоа од каде доаѓа звукот. Пуштајте музика на музичкиот систем . Легнете го звучникот на рамна површина и ставете некоја хартија над звучникот од каде се емитува звукот. Посипете сол врз хартијата. Вртете го копчето за регулирање на јачината на звукот на погласно и на потивко и набљудувајте заедно што се случува. Повторете ја истата постапка со користење на шеќер наместо сол.